angol4u

angol4u

12 angol mondat ha elkésünk

2016. július 11. - ptd

Külföldi munka esetén is előfordul, hogy elkésünk. Forgalom, közlekedési problémák lépnek fel, vagy egyszerűen elalszunk. Lehet a kifogás valós vagy kitalált. Egy biztos, ha elvárják , hogy pontosan érkezzünk mondani kell valamit. Angol nyelvi környezetben a következő mondatok alkalmazhatóak késés esetén.

alarm-1294909_1280.png

  1. Sorry, I'm late.- Bocsánat, hogy késtem.
  2. My alarm didn't go off.- Nem szólt az ébresztőm.
  3. I overslept.- Elaludtam.
  4. The train was late.- Késett a vonat.
  5. I had to wait ages for the bus.- Sokat kellett várni a buszra.
  6. The traffic was terrible.- Szörnyen nagy volt a forgalom.
  7. My car broke down.- Lerobbant az autóm.
  8. I couldn't find a parking spot.- Nem találtam parkolót.
  9. I was tied up in a meeting.- Nem tudtam elszabadulni a megbeszélésről.
  10. I got lost coming here.- Eltévedtem útközben.
  11. I just lost track of time.- Nem vettem észre, hogy ennyi az idő.
  12. My wife is ill, so I need to get the children to school first.- A feleségem beteg, így nekem kellett a gyerekeket az iskolába vinni.

 

További angol kifejezéseket találsz az alábbi posztokban, amelyek külföldi munka esetén hasznosak lehetnek:

Rendeljünk angolul
Bemutatkozás angolul
Angol szavak , kifejezések a WC használattal kapcsolatban

 

Angol4u Facebook oldal elérhető itt, melyet a "tetszik" fülre kattintva lehet nyomon követni.

A bejegyzés trackback címe:

https://angol4u.blog.hu/api/trackback/id/tr908880774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása