angol4u

angol4u

Tele vagyok, mint a déli busz

10 éhséggel, evéssel kapcsolatos angol kifejezés

2016. június 17. - ptd

Tele vagyok, mint a déli busz, mondta egyik angol anyanyelvű ismerősöm, aki magyar barátnőjével Magyarországon rokonlátogatáson volt.  Csodálkoztam is, hiszen csupán pár magyar szót ismert. Azonban ez a mondat hasznosnak bizonyult a vendégszeretetükről ismert magyarok körében. Összehasonlítva Angliával ez a mondat nem kell a túléléshez, hiszen egyszer elhangzik a Help yourself és itt be is fejeződik a kinálgatás. Ennek ellenére nézzük sorban az éhséggel kapcsolatos angol kifejezéseket.

 

man-973240_1920.jpg

 

  1. I could eat a horse.  Farkaséhes vagyok.
  2. I'm starving. Éhes vagyok. (éhezem szó szerint)
  3. I'm hungry. Éhes vagyok.
  4. I'm a bit peckish. Egy kicsit éhes vagyok.
  5. I’m really stuffed. / I’m full . Tele vagyok.
  6. My stomach is growling. Korog a gyomrom.
  7. He eats like a bird. Csak csipeget.
  8. He eats like a horse. Sokat eszik.
  9. You can’t have your cake and eat it too. A kecske is jóllakjon, és a káposzta is megmaradjon.
  10. My children eat me out of house and home. Kiesznek a vagyonomból.

 

Ajánlott poszt:

Ahová a király is gyalog jár

 

Angol4u Facebook oldal elérhető itt, melyet a "tetszik" fülre kattintva lehet folyamatosan nyomon követni.

A bejegyzés trackback címe:

https://angol4u.blog.hu/api/trackback/id/tr938818382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása